CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource
Zapisz się

CROSSFIT

To stale zróżnicowane ruchy funkcjonalne wykonywane z dużą intensywnością. Trening CrossFit oparty jest na ruchach, które odzwierciedlają najważniejsze ruchy z takich dyscyplin jak gimnastyka, podnoszenie ciężarów, bieganie i wiele innych.

W trakcie treningu maksymalizujesz ilość wykonanej pracy w jak najkrótszym czasie. Zasadnicze znaczenie ma również jego intensywność. Im więcej pracy wykonasz w krótszym czasie, z im wyższą mocą, tym Twój wysiłek był bardziej intensywny. Treningi CrossFit to treningi w grupie. Dzięki temu wokół każdego CrossFit boxa tworzy się społeczność, tzw. community, które nieraz pomoże Ci przekroczyć granice Twoich możliwości.

Zacznij bez względu na Twój poziom sprawności fizycznej i nie mów, że to nie dla Ciebie! Treningi CrossFit są w pełni skalowalne (dopasowywane do Twoich aktualnych możliwości), więc Twoje wymówki nie zdadzą się tu na nic.

To połączenie treningów interwałowych o submaksymalnej intensywności z wysiłkiem tlenowym o jak najmniejszej objętości. Taka formuła treningu przynosi niesamowite wyniki w budowaniu szybkości, wytrzymałości, wytrzymałości siłowej i siły.

Treningi bazują na czterech filarach: bieganie na bieżni lub na wolnym powietrzu, wiosłowanie na ergometrze, jazda na Assault AirBike oraz na wolnych ćwiczeniach.

Dopuszcza się treningi tylko na jednym, czy dwóch przyrządach. Należy jednak pamiętać, że największe efekty daje połączenie i trenowanie na bieżni, ergometrze oraz na Assault Bike.

Dla osób, które patrzą na wysiłek fizyczny jako na skuteczny sposób gubienia zbędnych kilogramów, trening Endurance należy do jednych z najskuteczniejszych spalaczy kalorii i robi to w bardzo krótkim czasie.

ZAJĘCIA
DLA DZIECI

W oparciu o zabawę, regularność i intensywność zajęć Twoje dziecko nauczy się właściwych ruchów, które pomogą mu w kształtowaniu ogólnej sprawności i wydolności już od najmłodszych lat. Dzięki temu Twoje dziecko będzie kroczyło przez świat pewnym krokiem i chętniej będzie spędzało czas w sposób aktywny. Nasze zajęcia dla dzieci, stanowią doskonałą bazę pod treningi ukierunkowane na wszystkie inne dyscypliny sportowe.

Bezpieczeństwo i komfort Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze, dlatego już na samym początku dostaniesz od nas umowę i regulamin dedykowany specjalnie pod zajęcia dla dzieci.

Trener prowadzący wręczy Ci również list, z którego dowiesz się o najważniejszych kwestiach, które są powiązane z zajęciami Twojego dziecka. Te zajęcia to świetna zabawa dla wszystkich grup wiekowych.

Odbywają się w podziale na kategorie wiekowe:
- grupa PreKids (4-6 lat),
- grupa Kids (6-12 lat).

Dane teleadresowe

ul. Składowa 2 | 41-902 Bytom
+48 571 432 409
kontakt@crossfitbytom.pl

Społeczność